Maverix har utviklet og levert det kreative konseptet Clas Ohlson – Alt i orden.
Clas Ohlson har valgt Maverix som nytt byrå i Norge.
- Vi var på jakt etter en effektiv partner, sier Kine Dreyer i Clas Ohlson.
Maverix har utviklet og produsert et Alt i orden-konseptet som i først omgang skal benyttes i Norge – for å ta en tydelig posisjon som destinasjon for alt du skal ordne i hjemmet. Velkjente Synnøve Skarbø er eksperten som gir brukerne råd og vink om mer orden i tilværelsen.
- Vi var på jakt etter en effektiv samarbeidspartner med bred erfaring på produksjon og kreative konsepter, og det har vi nå fått. Maverix har allerede utviklet det solide og tydelige kommunikasjonskonsept Alt i orden som vi gleder oss til å gå live med i løpet av høsten, forteller kommunikasjonsrådgiver og presseansvarlig Kine Dreyer i Clas Ohlson Norge.
- Clas Ohlson startet som en godteributikk for nevenyttige mannfolk, men har endret både målgruppe og sortimentstrategi. Nå er de for alle hjem og konkurrerer i så mange kategorier at det var en liten nøtt å finne et konsept for den 100 år gamle kjeden. Desto hyggeligere er det da at vi traff på aller første forsøk, forteller senior rådgiver og partner i Maverix, Paal Tarjei Aasheim.