• Hjem
  • Caser
  • REMA 1000: Det enkle er ofte det beste

REMA 1000 – relansering av Det enkle er ofte det beste

REMA 1000 og Maverix feirer Valentiner-dagen med et plundrete frieri. Som nok en gang demonstrerer at «det enkle er ofte det beste».

Dette er den første reklamefilmen Maverix har laget for storannonsøren Rema 1000, som en del av relanseringen av det velkjente slagordet. Henrik Sander i Tangrystan har hatt regi, og filmen hadde premiere like før Valentiner-dagen.

Det enkle er fortsatt det beste

I filmen følger vi et ungt par på ferie i Italia, hvor den unge mannen stadig forsøker å finne den perfekte situasjonen å fri til sin kjæreste på. Det kommer stadig nye hindringer i veien, og han lykkes først i det han er i ferd med å gi opp.

– Frieri-filmen har blitt fremhevet av det internasjonale bransjenettstedet Shots, og det er jo en flott fjær i hatten, forteller en fornøyd Paal Tarjei Aasheim i Maverix.

MAVERIX

AGENCY

We don't always play by the book

but we always get results

Et av Norges mest kjente reklamekonsept

Den nye reklamefilmen er en videreføring av et av Norges mest populære reklamekonsept gjennom tidene. «Det enkle er ofte det beste» ble i sin tid klekket ut av Ivar Vereide og Eivind Moe, i tett samarbeid med Ole Robert Reitan.

Mange år senere har Paal Tarjei Aasheim og byråleder Linda Nordheim blåst liv i det gamle favorittslagordet. I tillegg til den nye reklamefilmen har Maverix også produsert en serie med SoMe-filmer og radiospotter for dagligvaregiganten.

Sosiale medier-kampanje for Rema 1000

Se hele relanseringsfilmen for REMA 1000

MAVERIX Oslo

Aker Brygge,
Grundingen 6
0250 Oslo

MAVERIX Bergen

Vaskerelven 39
5014 Bergen

Offisielle partnere

Sertifiseringer

Google Ads, Analyse, Grafisk Design, UX/UI Design, Kommunikasjon & PR, Digital markedsføring