I kampanjen #holdnorgeigang heier Godtlevert og Adams Matkasse på norske bønder.
- Hold Norge i gang, sier Godtlevert-gruppen i sine nye reklamefilmer. Godtlevert-gruppen består av matleveringskonseptene Godtlevert, Adams Matkasse og Linas Matkasse og gruppen ønsker nå å sette norske bønder i fokus under disse vanskelige korona-tider.
- Godtlevert-gruppen har siden dag en handlet direkte med nesten utelukkende småskala produsenter, og ikke gjennom de store grossistene. Da korona-krisen inntraff merket vi en større etterspørsel etter våre produkter, sier Lovisa Morling, nordisk kreativ leder i Godtlevert-gruppen.
Les hele saken i Kampanje.
Morling forteller at mange mennesker nå har behov for å få levert maten hjem til seg, og at Godtlevert-gruppen er helt avhengig av små leverandører rundt om i landet for å møte behovet.
- De ønsker vi å løfte frem. De som faktisk sørger for at vi har mat på bordet, sier Morling.
Kampanje har gått i digitale plattformer, samt at hovedfilmen med Ole-Anders Holmsen har gått på tv. Filmene er sett av nærmere 400.000 i sosiale medier og har fått tusenvis av reaksjoner, likes og delinger.