Clas Ohlson har valgt Maverix som nytt byrå i Norge. - Vi var på jakt etter en effektiv partner, sier Kine Dreyer i Clas Ohlson.
Clas Ohlson har valgt Maverix som nytt byrå i Norge. - Vi var på jakt etter en effektiv partner, sier Kine Dreyer i Clas Ohlson.
Maverix har utviklet og produsert et konsept som i først omgang skal benyttes i Norge for å ta en tydelig posisjon som destinasjon for alt du skal ordne i hjemmet.
- Vi var på jakt etter en effektiv samarbeidspartner med bred erfaring på produksjon og kreative konsepter, og det har vi nå fått. Maverix har allerede utviklet et solid og tydelig kommunikasjonskonsept som vi gleder oss til å gå live med i løpet av høsten, forteller kommunikasjonsrådgiver og presseansvarlig Kine Dreyer i Clas Ohlson Norge.
Byråleder Linda Nordheim har med Clas Ohlson henter inn sin tredje svenske kunde på kort tid. Før sommeren ble ble det kjent at den svenske Santa Maria og Linas matkasse også valgte Maverix som sitt norske byrå.
- Det er litt tilfeldig at vi skal jobbe sammen med tre store svenske selskaper. Men det er klart at dette er veldig spennende kunder for oss. Vi liker å gå rett på mål og Clas Ohlson er opptatt av det samme, føler vi, forteller byråleder Linda Nordheim i Maverix.
- Clas Ohlson startet som en godteributikk for nevenyttige mannfolk, men har endret både målgruppe og sortimentstrategi. Nå er de for alle hjem og konkurrerer i så mange kategorier at det var en liten nøtt å finne et konsept for den 100 år gamle kjeden. Desto hyggeligere er det da at vi traff på aller første forsøk, forteller en stolt Paal Tarjei Aasheim.