Santa Maria skal fortsette veksten og satser på nye tanker og ideer sammen med Maverix.
Få spiser mer taco enn oss nordmenn. Halvparten av befolkningen spiser taco minst en gang i måneden. Norges mest populære texmex-leverandør, gir Maverix ansvaret for å øke salget i en beintøff konkurranse.
Matglade reklamefolk
Santa Marias nye markedssjef, Kine Kotte, har bakgrunn fra Tine. Hun har store ambisjoner om at kategorien skal vokse ytterligere, og at Santa Maria skal spise enda større markedsandeler.
- Santa Maria har hatt en helt eventyrlig vekst de siste årene, men nå trenger vi nye tanker, sier hun.
- Jeg kjenner både Paal Tarjei og Linda fra Tines samarbeid med McCann, og vet at de er usedvanlig flinke og erfarne. Dessuten passer det bra at de har startet et mindre og mer fleksibelt byrå, for vi kan ikke sløse med verken tid eller penger.
Matglade reklamefolk
- Maverix jobber ikke som et tradisjonelt byrå, men som en liten redaksjon. Teamet består av de som skal til for å løse oppgaven, deriblant oppdragsgiveren. Dermed er løsningene som regel godkjent i det de er presentert, avslører Paal Tarjei Aasheim.
Kine og Paal Tarjei har utviklet strategi og kreative løsninger sammen med byråleder Linda Nordheim og art director Kim Taanevig.
- Både Kim og jeg er veldig glade i god mat, så dette er en drømmekunde. Men det blir nok ikke noe lettere holde matchvekta nede nå, ler Paal Tarjei.
Lars Hoel og Simon Compagnet i Maverix’ eget produksjonsselskap er allerede i full gang med å produsere de første filmene, som helst skal på lufta før påske.