Godtlevert sin siste kampanje på konseptet "Hverdagen godt levert" endte med usedvanlig sterk økning i salget av matkasser.
Godtlevert sin siste kampanje endte med usedvanlig sterk økning i salget av matkasser. Kampanjen bestod av en rekke filmer på konseptet "Hverdagen godt levert", produsert for alle plattformer.
Alle filmene har blitt pre-testet, og resultatene er all time high: Tre fjerdedeler av de spurte husker riktig avsender, liker filmen og kan gjenfortelle tilbudet. Og over halvparten fikk faktisk lyst til å slå til og bestille matkasse.
De nye filmene har faktisk gitt en salgsøkning på hele 52 % i breddekanalen Facebook, og 26 % lavere kostnad per kjøp i retargeting-løpet. Begge deler i forhold til samme periode ifjor. Så nå selger Godtlevert flere matkasser enn noen gang. Samtidig som de tar en tydeligere posisjon. Og det må man kunne si er ganske godt levert.
- Vi selger bedre enn noen gang, samtidig som vi tar en tydeligere posisjon. Så nå gleder vi oss til å rulle ut en ny kampanje som faktisk tester enda bedre, smiler en strålende fornøyd Tor Henrik Stenhagen, markedsdirektør i GodtlevertGruppen AS.
Nok en gang har Maverix produsert et tosifret antall filmer, denne gangen hjemme hos familien Kruse-Moss i Tønsberg.
Maverix har også laget konseptet «Juniorkokken» for Adams Matkasse.
- Juniorkokken har vært et hjerteprosjekt for oss. Vi vil engasjere og involvere barna i matlagingen samtidig som vi løfter fram alle de fantastiske råvarene og smakene du finner i Adams Matkasse, forteller Lovisa Morling, kreativ leder i GodtlevertGruppen AS. Som selv har hatt regi på reklamefilmene.
Juniorkokken kan du lese mer om her:
Om Maverix
I kommunikasjonshuset Maverix har vi samlet usedvanlig erfarne reklamefolk og journalister, strateger og rådgivere, klippere og designere. Dermed kan et effektivt team lage kommunikasjon og store kampanjer med en tydelig rød tråd i alle tenkelige kanaler, og komme raskt på lufta med virkemidler som skaper vekst.
En Maverick følger ikke opptråkkede stier, men finner nye veier til målet. Kreativitet er ikke et mål i seg selv, men et virkemiddel for å skape vekst og sterke resultater. I Maverix følger vi ikke nødvendigvis boka eller etablerte sannheter, men utfordrer både oss selv og kundene for å skape verdier. Vi har kontorer i både Oslo og Bergen.