• Hjem
  • Caser
  • «Vad ska vi äta till middag? Fråga LINA!»

Vad skal vi äta till middag? Fråga Lina!

Maverix har i sommer levert ny utendørs-, tv- og radiokampanje for Sveriges største matkasse.

De siste årene har svenske Linas matkasse opplevd stadig sterkere konkurranse fra innovative aktører og, ikke minst, netthandel av dagligvarer.

Les mer: Godtlevert sin siste kampanje endte med usedvanlig sterk økning i salget av matkasser. Kampanjen bestod av en rekke filmer på konseptet "Hverdagen godt levert", produsert for alle plattformer.

Fullservicebyrå for tre matkasser

Etter å ha sett forslag til løsninger fra både svenske og norske byråer, valgte Lina det norske byrået Maverix som ny samarbeidspartner. Maverix har fra før Godtlevert og Adams matkasse på kundelista.

Les mer: Adams matkasse lanserer konseptet Juniorkokken

Vad skal vi äta till middag?

Konseptet er å fremstille Lina som det naturlige svaret på et av livets største og viktigste spørsmål: «Hva skal vi ha til middag?» Eller «Vad ska vi äta till middag?», som nabofolket sier.

Kampanjen består av både utendørs, radio og reklamefilm. Radiospottene er produsert av Sagveien Restort, mens filmene er produsert av Maverix eget produksjonsselskap i True Stories Studio her i Oslo.

Smakelig måltid! 

Hva kan vi gjøre for deg?

Paal Tarjei Aasheim

Strateg og seniorrådgiver

paal@maverix.no+47 950 82 000

Linda Nordheim

Byråleder og seniorrådgiver

linda@maverix.no+47 995 05 195

Jan Ove Årsæther

Strategidirektør, seniorrådgiver

janove@maverix.no+47 414 43 611

MAVERIX Oslo

Aker Brygge,
Grundingen 6
0250 Oslo

MAVERIX Bergen

Vaskerelven 39
5014 Bergen

Offisielle partnere

Sertifiseringer

Google Ads, Analyse, Grafisk Design, UX/UI Design, Kommunikasjon & PR, Digital markedsføring