Sebina Stegavik blir ny seniorrådgiver i Maverix og kommer fra stillingen som kommunikasjonsrådgiver og innholdsleder i Elkjøp.
Sebina Stegavik blir ny seniorrådgiver i Maverix og kommer fra stillingen som kommunikasjonsrådgiver og innholdsansvarlig i Elkjøp Norge. – Vi er utrolig glade for å få med oss talenter som Sebina og hun har allerede hatt en pangstart hos oss i Maverix, sier Linda Nordheim.
2. februar 2022
Maverix opplever sterkt økende oppdragsmengde og Sebina Stegavik skal jobbe med kunder som Innovasjon Norge, Visit Norway, Fleks, Bitastad og Empet.
– Vi har headhuntet Sebina etter grundig research blant kommunikasjonstalenter. Sebina er allerede gått inn i stillingen som kommunikasjonsleder i Visit Norway, som utleid fra Maverix i en periode framover. Dette er en del av rammeavtalene vi har med Visit Norway og Innovasjon Norge, forteller Nordheim.
- Stor tillitserklæring
Sebina er utdannet journalist fra Høgskolen i Oslo og Akershus. Hun har jobbet for TV 2 og Adresseavisen, vært markedssjef for en startup i Silicon Valley i USA og tekstforfatter, samt rådgiver for gründere i Bennett Reklamebyrå. De siste tre årene har hun jobbet med innholdsmarkedsføring og kommunikasjon i Elkjøp, som er en av landets største annonsører.
Les mer: "Det angår oss alle. Vi kan ikke bare snu oss bort."
– Det er veldig morsomt å være en del av et raskt voksende byrå som Maverix. Det er en stor tillitserklæring å bli kastet rett ut i jobben som kommunikasjonsleder i Visit Norway. Det blir en spennende utfordring. Norsk reiseliv har vært gjennom en svært krevende periode. Forhåpentligvis starter oppturen nå, sier Stegavik, som også skal være rådgiver for flere andre kunder i Maverix.
To nye tv-studioer
– Vi opplever stor pågang på tjenestene vi leverer, og 2021 ga muligheter for å utvikle flere forretningsområder gjennom at vi landet tre nye, store og veldig spennende rammeavtaler. Med flere nye og spennende arbeidsoppgaver, har behovet for nye ansatte vært tilstede gjennom hele 2021. Vi har blitt 11 flere i Maverix-familien i løpet av 2021, og har allerede ansatt tre nye i 2022, og vi trenger enda flere.
Maverix har brukt 2021 til å investere, ikke bare i mennesker, men også i produksjonslokaler.
– Vi har også bygget to nye studioer i våre lokaler, som er i bruk hver eneste uke, forteller Nordheim.
Om Maverix
I kommunikasjonshuset Maverix har vi samlet usedvanlig erfarne reklamefolk og journalister, strateger og rådgivere, klippere og designere. Dermed kan et effektivt team lage kommunikasjon og store kampanjer med en tydelig rød tråd i alle tenkelige kanaler, og komme raskt på lufta med virkemidler som skaper vekst.
En Maverick følger ikke opptråkkede stier, men finner nye veier til målet. Kreativitet er ikke et mål i seg selv, men et virkemiddel for å skape vekst og sterke resultater. I Maverix følger vi ikke nødvendigvis boka eller etablerte sannheter, men utfordrer både oss selv og kundene for å skape verdier. Vi har kontorer i både Oslo og Bergen.